Tuesday, March 3, 2009

akak tol

Salam. dah 2 minggu aku tak hapdet blog nih. dh bersawang ghrupenye..isk3

ok kali ni aku nk share kisah pasal akak tol pulak. aritue aku & member naik kete bersama dari Somban ke kL utk bermain futsal. ha untuk makluman, sepanjang training ni, aku tak penah lagi main futsal kt PD. klo nk main futsal, aku akan main kt kL je. punyela jauh nk exercise..

on the way ke kL memang banyak tolnye. sebelom sampai tol, kami berdua akan mula membuat andaian mana satu lane yang akak tolnye cun melecun. malangnye tekaan kami semue tak persis & sangat tak accurate. asik dilayan brader tol je...(ape barang brader tol..penat kitorg bayar tol patutnye bagi la semue yg jage tol dari kalangan gadis-gadis sahaja! at least sejuk sket hati lpas penat memandu~ =P)

sampai la kt satu tol nih, (aku pn dh lupe tol kt mane) kitorg nampak tangan yang terjenguk di tingkap tol adalah milik sang hawa. wahh bersorak member aku!! siap bagi gerenti lagi yang akak nih kompem 100% meletop..

bila sampai je turn kete kitorg, segala harapan punah. rase macam gunung everest dah runtuh je..tengah nak ambik tiket tue, member aku 'ter' cakap "ala akak ni tak cun la.."

seriously muke akak tol tue trus berubah................................................aku kondifen yang akak tue dengar ape yang member aku 'ter' lepas cakap td. seriously aku dh stat tahan gelak! (sengal tol..jangan la cakap kuat-kuat sampai akak tue dengar). member aku yg driving pulak wat muke slumber je, ambik tiket & trus blah.

bila dh jauh sket..kitorg bantai gelak la! haha =)

5 comments:

  1. sengal oke,, xpyah ah sebut cam harom kuat

    ReplyDelete
  2. wakaakkaak.. gile kejam.. aku gerenti akak tuh terus resign pas korg ckp cmtuh.. haha

    ReplyDelete
  3. tak yah kot nk ckp kuat2, dpn2 lak tu..huhu
    tp mmg klaka a..
    kalo ko dgr brita ada jurutol mati bunuh diri kt tgh2 hiway, ko tau la sape orgnye...heheh..

    -Izwan

    ReplyDelete
  4. huahuahau

    ala....biar jujur kan...dri ngutuk
    naseb baek akak......n gadis
    kalo gadas????

    hahaha
    =p

    ReplyDelete
  5. tak baek cakap camtuh. ape la salah akak tuh korang aniaya macam tuh. astaghfirullahhalngazim...

    ReplyDelete