Wednesday, February 18, 2009

pandainye ustazah



Salam. nex week aku agak bz. bukan buat-buat bz tau, tp memang bz. so dis wik aku akan publish 2 post utk qadha' nex wik punye.

below one adalah contoh surat rasmi yang akan ditanya dalam soalan SPM 2009. so aku saja je bocorkan soklan nye, senang sket budak-budak nk studi awai. surat ni jugak boleh dijadikan rujukan untuk para-para suami yang ada hati nak pasang lagi satu! cume aku tak sure pulak sama ada pintu hati bini akan terbukak lepas baca surat nih ataupun pintu rumah terbukak untuk menerajang KELUAR dari rumah..lantak pi la =P

ok..adik aku, ain bru balik dari sekolah. die ade tasmik td. die mengomel

"ain tak faham la dengan ustazah..ain baca salah pon ustazah cakap BAGUS.."

mak aku dengan aku tersenyum je..pandai ustazah bagi motivasi, galakan & semangat untuk budak-budak darjah satu.. =)

No comments:

Post a Comment