Thursday, March 12, 2009

lawak paling raja


Salam semua. last week merupakan peringkat akhir Raja Lawak musim ke-3. aku dh follow siri realiti ni dari season 1 sampai la skrg.

Alhamdulillah undian SMS telah menobatkan si Sepah selaku Raja Lawak bagi edisi kali ini. si Sepah ni memang berhak utk jd champion sebab tidak jemu membuat aku bergelak ketawa sampai nampak taik gigi. walaupun sering menggunakan lawak 'mayat' + lawak 'dewasa', tapi aku tetap suspect/respect r kt diorg!!

cume andai kata la makhluk 3 ekor ni berpecah, memang akan ber'sepah-sepah' la segala usaha mereka selam ini sebab mereka berjaya bukan sebab dominasi individu tertentu, tapi lebih pada kombinasi mantooooooooooooop + idea segar hasil kepale hotak semue! Syabas org Johor..

ke-2 si amir. hurmm performance amir dalam raja lawak umpama yoyo. kejap kt atas kejap kt bawah. cume yoyo amir asik kat bawah je, tak reti nak naik-naik!!! setiap kali persembahan amir, aku akan tukar channel lain...i'm soryyyyyyyyyyyyy amir, tp jehan lebih layak jadi naib champion dari ko.

papepon, aku tak perlu bersedih atau epi sebab aku tak mengundi langsung! pada aku strategi Astro sangat jelas, lepas abes raja lawak je terus Af7 stat. nanti lepas Af7 abes, Sehati Berdansa pulak. mencekik SMS rakyat M'sia je............so kawan-kawan, tak payah la mengundi membazir kredit!! jadi penonton tak pe la..=)

setelah membuat kajian secara terperinci dengan mengambil kire segala aspek ekonomi, disini aku share youtube lawak yang paling raja haram pekejadah sepanjang 3 musim Raja Lawak nih. tak lain tak bukan, lawak Ziffi dari si Jozan. serious lawak gile, aku tgk 10 kali pon still boleh gelak terguling-guling....Jozan, korang memang power beb!!! enjoy..

No comments:

Post a Comment