Tuesday, March 24, 2009

243 & 22

Salam.

arini usia aku dh mencecah ke angka 22. dh besau tp masih lg muda luar dan dalam tau! haha

terima kasih kpd ;

-Tuhan yang Maha Esa kerana sentiasa melimpahkan rahmat & kasih sayang. tQ Allah

-emak kerana telah melahirkan bayi yg comel 22 tahun lalu(bayi itu adalah aku)

-abah kerana telah menjaga bayi yang kiut sejak 22 tahun yg lalu (bayi itu juga adalah aku)

-adik beradik aku yg telah di sakat sejak 22 tahun lalu (dan aku berazam untuk meneruskan tabiat menyakat ini selama-lamanye). pada aku, menyakat adik-beradik adalah satu nikmat yang tak ternilai dr ilahi.

-semue-semue member yg wish sama ada melalui sms, Facebook, Friendster, gtalk & segala medium yg ade. Words cannot describe my feeling rite now! tQ soooooooo much. Really Appreciate it! =)

3 comments:

  1. walopon ko ckp ko mude ag,
    ko tetap ag TUA dari aku!!muahahhaha
    selamat hari terjadinya ko,KA!!
    ikhlas dari aku,ko mmg the best SV GnC eva la!!! ;) (ok,xperlu mengembangkan hidung!)

    ReplyDelete
  2. wahh..kembang kuncup aku! haha

    ReplyDelete