Thursday, January 29, 2009

boikot


Salam. Aritue aku dgr iklan kt radio. Iklan tue telah menggambarkan betapa enaknya Zinger Burger di sebuah franchise makanan segera. Seriously iklan tue berjaye menaikkan hormon dalam badan aku lantas aku mmg mengidam nk membaham Zinger Burger pada masa tue jugak.

Aku pn ckp kt adik aku, "Afiq, jom kte gi KFC. Angah belanje Zinger Burger. Cam best je iklan nih. jom r"

adik aku yg tgh bace komik pn reply dgn selamber badak, "nanti duit tue israel guna utk beli peluru tembak Palestin! berdosa! kita kene boikot!"

seriously aku terkejut beruk dgn jwpn matured adik aku tue!!!!!!!!

terkedu jap..

1 comment:

  1. wei!!! aku pon boikot la.. walaupon keinginan makan mcd tu meluap2 aku tetap tahan..

    walaupon pencuci muka loreal aku dah habes aku tak beli baru..

    sebab aku BOIKOTTTTT!!!!

    ReplyDelete