Friday, January 2, 2009

2009 : A New Hope

sudah puas aku hebahkan kpd semue member yg aku ingin memiliki blog sendiri kira-kira 3 bln yg lalu.

sebab? tah. aku rasa kehidupan aku bernilai utk dikongsi bersama. ermmm hidup aku bukannya dilimpahi dgn wang ataupun harta berjuta. tidak juga disebabkan aku lahir dr keluarga diraja mahupun keturunan Dato' Laksamana.

Namun aku gembira. Gembira kerana mempunyai keluarga bahagia. Gembira mempunyai sahabat yg sama-sama GILA. Sahabat yg 'susah senang bersama'. Tidak lupa juga gembira dgn segala kejayaan & kesusahan yg telah ditempuhi ke hari ini. Gembira di uji dgn pelbagai ujian dr Ilahi. Indahnya dunia ini di selang-seli dgn kenangan manis & kenangan pahit.

Bismillahhirrahmanirrahim, aku dgn ini merasmikan post pertama blog ini.

More to come, insya allah..

Adios Amigos.

Khairul Azri bin Jamaluddin

1 comment:

  1. haha

    akhirnya
    dhlah xberduit nk derma darah pon xleh
    huhuhu

    rumah dh ade streamyx
    gle la
    =P

    ReplyDelete