Tuesday, January 6, 2009

best ke sekolah?

So pe agaknya reaksi adik aku ek lpas blk sekolah time 1st day tue?

“nape cikgu asik tukar2 je?”

-die nk compare sekolah rendah dgn tadika. Adess klo tadika mmg la sorg cikgu ajar semue subjek. Jawi pn cikgu tue, English pn cikgu tue jugak. Tp sekolah rendah of course la berbeda. Adik aku pening sbb byk sgt cikgu kot..=)

“mase rehat kejap sgt, ain tak sempat nk abes kan makanan yg ain beli”

-adik aku mengomel sebab mase rehat kjap sgt (ayat yg same cm adik aku ckp, cume olah sket je haha). Aduhaii mentang-mentang la kt tadika tue mase rehat lame gila. Nih mesti perut adik aku terkena culture shock =)

Yg lain tue, biasa la “BEST!”, “seronok sgt” & sebijik ibu jari ditunjukkan ke atas sbg tanda betapa girangnye perasaan bdk darjah satu yg baru berusia sehari nih.

Tak pe, kite tgk la berapa ari die ckp best~

No comments:

Post a Comment