Thursday, February 18, 2010

quick update

aku nk blk umah ni
padahal bru je blk ke utp ari selase
3 hari lpastue nk blk umah lg
hehe..nk wt cmne, homesick kot :P

so here is the quick update

1. forum baitul muslim

syukur alhamdulillah diberikan hidayah
tiba2 hati rasa nak ke forum ni
mungkin tarikan utama adalah ahli panelnye
Ustz Habiburrahman el-Shirazi & Ustz Hasrizal
tak knal ke?
klo sebut penulis novel "ayat2 cinta" & "KCB" mesti knal kn?
klo sebut penulis buku best seller "aku terima nikahnya" mesti knal kn?
hehe
byk gk input yg dpt mlm tue
apabila penulis novel & penulis buku mula berbicara
sungguh puitis ayat2 nya..
nex post bleh la share sket ape yg dpt mlm tue
tahniah pd penganjur
semoga ahli panel yg muda & hebat ini akan kembali ke bumi UTP semula
insya allah..

2. saman

member aku komplen
die cek saman thru sms
alhamdulillah dapat surat cinta dari polis
bak kata member aku
"celah mana kamera nye?"
"tak nampak pon"
haha..aku gelak je
& aku rasa nk cek gk..cuak kot
aku main belasah je 140 150
so aku pon sms la..kne cas 50sen (cisss..free sudey)
"NCE **** Tiada saman dikeluarkan sehingga 19/02/10. Terima Kasih"
Sama-Sama..wahhh hepi..stil CLEAN lagi :D
rahsianya senang je..
suke ati la nk belasah 200kmph ke etc
tp ble agak2 lalu bwh jambatan ke
tekan r brek supaya meter ko jd 110kmph
w/pon mcm hipokrit sket..tp x pe r :P
dengar cerita camera slalu pasang bwh jambatan

ok..some link regarding the above topic
here and here
chow dlu..

No comments:

Post a Comment