Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya

Salam semua. Ramadhan kali ini meninggalkan seribu satu kenangan. paling aku igt, ade sekali tue aku pergi beratur utk beli nasi lemak di 'Nasi Lemak Suria' dkat Bazaar Ramadhan Taman Universiti. Act aku baru 1st time nk beli kt gerai tue. sblom ni, aku dh dengar pelbagai komen-komen yg enak ttg Nasi Lemak ni. Sedap + Superb + Perghhh. So sblom abes Ramadhan ni, kne la test skali. karang kempunan pulak.

tp mmg ramai giler la yg beratur. dh la ramai beratur, sorg2 order bukan main banyak. geram pulak. ade gurl depan aku, order 7 nasi lemak. gurl tepi aku pulak, order 5 nasi lemak. pelik tol. diorg ni beli utk satu floor ke? atau beli utk satu blok? @_@

setelah puas tggu, sampai la turn aku. akak yg jage tue tanye "adik nk ape?"

aku pon ckp "bagi saya nasi goreng ayam 2 bungkus!"

akak tue wt muke pelik "ha! nasi goreng?"

opsss..alamak. "sori kak, maksud saya nasi lemak ayam 2 bungkus"

cehh..aku dh biasa sebut nasi goreng ayam ble order kt kdai makan..sekali salah sebut da... semue org kt tepi aku gelak bile dengar aku sebut "nasi goreng ayam". aku bukan sengaja k. spontan kluar kt mulut! -_-" malunye......................

Hari Raya bakal menjelang lagi 3 hari. dis yr puasa plg cepat skali yg penah aku rasa. kejap je dh abes. Papepon, wanna wish u all

Selamat Hari Raya!
Maaf Zahir & Batin

p/s : gonna enjoy my last raya as student.
berapa la agaknya duit raya yg aku akan dapat tahun ni ek? :P
next year dh kne prepare duit raya utk sanak-sedara pulak. heeehee

No comments:

Post a Comment