Sunday, October 24, 2010

Kisah Konvo 17.10.2010

Keluar sahaja dari Dewan Chancellor selepas dianugerahkan Bachelor of Eng (Hons) Electrical & Electronics Engineering, aku terus call Abah

"Assalamualaikum Abah dekat mana?"

"Ws. Abah baru keluar dewan. Angah dekat mana?"

"Angah dekat bawah lambang UTP yang tinggi ni luar dewan"

"OK Abah datang sana"

The moment aku nampak kelibat Mak Abah. aku terus dakap mak, dengan spontan terkeluar ayat ini

"Mak, maafkan angah. dapat 2nd Class Upper je" --> aku rasa bersalah pulak sbb tak dpt 1st class huhuhu -_-"

"tak pe angah. mak bangga dengan angah!" kata mak abah sambil menangis

ya Allah, sebak bile dengar mak cakap macam tue..lebih-lebih lagi bila tengok air mata kegembiraan mak mengalir..syahdu..Thank you Allah for this amazing feeling. anyway,

Congratulation to all UTP Graduates!

lepas ni, susah la kita nak gather macam ni lagi kan? hurmm tak pe la, that's life! let's move on guys. wishing you all the best in your future undertaking! :)

p/s : aku baru dapat 2nd class, mak aku dah mengangis kegembiraan. bayangkan lah kalau aku dapat 1st class, macam mane la reaksi mak aku kan? mau meraung rasanye haha. special thanks to all the lecturers, sponsor (PET), UTP staff, my beloved friends & last but not least my FAMILY who've been so supportive! Allah saja boleh membalas jasa korang semua. Bye UTP!

No comments:

Post a Comment