Saturday, July 17, 2010

Drive Safely Kawan-Kawan

jalan yang family aku lalu on the way melawat adik di asrama rembau tiba-tiba jem
we all kind of wondering la what might happen
panjang ooooo jem tue
since when pulak port dickson jem macam kL kan..hairan
mesti ade eksiden, biaselah rakyat Malaysia kan peramah
bukan peramah untuk tolong, tapi peramah untuk bawak slow nak tengok eksiden
udahnye traffic pulak jadi jem
well yang antara yang peramah tue termasuk la aku jugak haha
tp..memang menginsafkan (mode serious)
aku tak sure pkol berapa kami lalu disitu, maybe around 3ptg kot
yang pasti ketika aku sampai, 3 orang sedang menerima rawatan (seingat aku la)
semua org tue berlumuran darah, seems they are waiting for ambulance to arrive
yang aku nampak ade 1 je kereta terperosok masuk ke dalam longkang sebelah jalan
memang kereta tue dah tak rupa kereta la
dari kesan remuk, memang tak sangka ade yang hidup
insaf kejap..
hati tertanya-tanya apakah punca eksiden tue
tapi malas la nk stop, makin serabut pulak tempat kejadian tue nanti

balik umah baru la segala persoalan terjawab

Tiga Maut Kereta Bertembung di Port Dickson

-speechless-
al-fatihah..

No comments:

Post a Comment