Monday, January 25, 2010

kutuk vs puji

hidup ini kne adil

ade masa kte mengutuk mengeji
ade masa kte juga perlu memuji

mengeji bukan bermaksud benci
tp lebih pada meluah hasrat hati
memuji bukan bermaksud memuja kesempurnaan
tp lebih pada menutup kelemahan

mengarut dh aku..
well aku nk kaitkan pasal internet utp
internet yg selama ni puas dihina, dicerca, dikutuk
well aku pon termasuk gk dalam senarai pengutuk tegar :P
semue word aku dh penah gune utk kutuk internet utp
start drpd huruf s, b, f
just name it..
well aku bukan sengaja nk kutuk
sometimes, pressure has taken its toll on me
ble esok nk anta report, time tue plak internet wat celaka
mmg la tersembur segala-gala
esp ble dc kne block..
semburan kutukan dh mcm air hujan plak

tp arini 1st day utk sem baru ini
internet utp berperangai molek
syukur lancar sahaja loadingnye..
aku pon tak sure pe rahsia
maybe sebab pkai proxy bru kot
tah..aku tak bermaksud yg tenet laju gler
tp dgn student yg semua sudah pulang (full traffic)
kelajuan tenet utp masih lg pantas
better than before..

give credit to where its deserve
mcm aku ckp kt atas
hidup kne adil
klo slow kte kutuk
klo sudah improve, kne la puji..kn?

so congrats pihak IT UTP! (for the time being..)
long may it continue..

nota kaki - final year final sem FREAK! let's finish it with a BLAST!!!

No comments:

Post a Comment