Monday, August 24, 2009

Convocation & Ramadhan

Salam. Convocation dh berlalu seminggu yg lepas. tp stil nk crite jugak.

Congrats to those yg Grade last 2 weeks esp Lut, Kak Aliah & all my fellow friends esp yg knal time event (ramai sgt kot utk mention kt sini)..Suasana time Convocation is so happening..you can see all face smiling all over the place..

it makes me so eager to finish my study!!! 1 year to go..*sigh* -_-" kjap je kn? tak sabarnye~

Last weekend, semue umat islam telah mula berpuasa. Since this is my last fasting as a UTP student, I should enjoy it to the fullest!

So ape target utk puasa tahun ni?

1. diet
2. diet
3. diet

alhamdulillah nampaknye target berjaye dicapai ketika di siang ari. tp semuenye hancur berderai bila dh stat bukak pose..arghhhhh!!

tak payah set target..membazir je! skrg dh pkol 6.51 am..1st class for today : 12 pm so jom tido :)

1 comment: